•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Michael - 2 februari 2010 20:52





SORRY MEN MAN INTE ANNAT SÄGA

NÄR MAN SER


DETTA


VILL HA EN JAG MED ! ! !


  

Av Michael - 2 februari 2010 08:19





Fast kanske inte på det sättet jag hade hoppats på.

Jobbade hela dagen igår och fick ett samtal 1 timma före jag sluade.

Sambon som ringde och sa inget annat än:


- Jag ska åka till jourakuten !

- Varför ?

- Har en krok i tummen...


Visade sig att sonen ville åka skidor så sambon gick ut i förrådet

för att vaska fram ett par. När hon skulle lyfta undan en plastlåda så satte sig en metkrok i mellan tumme/pekfinger och genast försökte hon få loss den.


Försöket var misslyckat eftersom mina krokar är försedda med hullingar så ju mer man drar i den så gräver den sig djupare in. Sambon fick ringa efter dottern som chockat fick klippa loss sin mor som sen åkte och fick skära loss kroken...


Behöver jag säga att jag haft dåligt samvete igår ?

Tog beslutet att sluta fiska... (eller kanske inte riktigt ännu)


Nu frukost, sen jobb !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards