•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Michael - 4 februari 2010 21:59





Allt kändes mer eller mindre hopplöst från början.

Inget gick som det skulle från 9 - 17 och humöret blev inte bättre.

Vad det berodde på ska jag inte gå in på utan bara konstatera att denna

dagen vill jag bara glömma och se vidare...



Gjorde kycklingfilé med ris & currysås efter att vi varit på min sons

skola och haft utvecklingssamtal. Gå med han in i klassrummet väckte gamla minnen. Man kom ihåg sin egna skoltid och såg så mycket av hans handlingar

som en spegel av mina egna.



Han var som en rem över hela klassrummet som INTE var direkt stort.

De går 6 elever i hans klass och de hade ett klassrum uppdelat i 2 rum med kanske

en yta på 15-2o kvm om ens det.

Var där i 1 timma sen hem och göra middag som slukades av alla med gott humör.

Sen har jag mest slappat och försökt att inte tänka på den fruktansvärda värk jag har i underarmar och i njurtrakten efter 2 dagars snöskottande på jobbet.



Ska krypa ner i sängen nu och bara njuta av att få sträcka ut kroppen och

svepas in i drömmarnas land.

skänker en tanke till min underbara vän Hanna som fått sin handled opererad

idag i Örebro och hoppas hon mår bra och att handen blir bra denna gången...


Kram & Godnatt med er alla !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards