•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Michael - 7 februari 2010 09:57




Jag har fått en Award av

Kicki


 


Detta innebär att jag ska nu berätta 7 saker om MIG SJÄLV och att jag sedan ska skicka den vidare till 7 andra bloggare som jag tycker om..



7 saker om mig själv som ni kanske inte visste:


1.  Jag e flygrädd, men har aldrig provat att flyga, kommer kanske aldrig heller .


2.  Drömmer om att se Skottland.


3.  Aldrig haft men börjar sakna ett körkort.


4.  Jag är enormt envis, för mitt eget bästa vissa stunder.


5.  Har varit förlovad sen 2003, hur lång är preskiberingstiden ?

 
6.  Grinar som en unge när jag ser Extreme Home Makeover...


7.  Förförs enormt lätt i sinnet av långa naglar och höga klackar (på kvinnor såklart)



Utmanar Följande !


  •   Hanna
  • My
  • Sarah
  • Emma-Pemma
  • Emma
  • Henrik
  • Linda

Och alla andra som vill skriva om sig själva. Tala gärna om för jag vill nyfiket

läsa vad ni har skrivit om er... Nu frukost sen shoppa krukor !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards