•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Michael - 18 februari 2010 21:22




Snön bara fortsätter att falla...

Dottern kom nyss hem från kyrkan där hon läser inför sin stundande konfirmation...


Sambon lovade att jag skulle slippa cykla imorgon och stenen släppte från bröstet. Ligger säkert 30 cm snö utanför och det ryker runt som värsta orkanen.


Hoppas det lugnar ner sig till morgondagen. Eller kanske ska vara lite glad för (förlåt) det kanske rentav blir mindre rullatorer imorgon eftersom de nog måste stanna hemma när de inte kan ge sig ut i ovädret...


Tro inte nu att jag avskyr äldre med rullatorer för det gör jag verkligen inte. Men ibland kan de äldre ha en tendens att köra på oss i personalen och inte alltid de ber om ursäkt heller för det är tydligen vårat fel som står ivägen...


Jaja... Livet går vidare och nu ska denna "gamling" krypa ner i sängen och drömma om när jag och Kicki ska åka pulka runt midsommarstången...

Hoppas ni får sova gott & Drömma sött.


Glöm inte ha händerna på täcket !


Av Michael - 18 februari 2010 18:26



 


Visst varnades man för att det skulle ske.

Inget hände under förmiddagen och då trodde

man att allt var en bluff  MEN...


Det var lugnet före stormen.

Ovädret rullade in strax efter klockan 14 och nu har det

vräkt ner snö oavbrutet och jag avundas ingen som

tvingas jobba utomhus med skottning eller

människor som måste ta sig från punkt A till B...


Tidningarna skrev om 30 cm och med dessa vindar vi har här tror

jag att det kommer bli mera. Ska det sen fortsätta på lördag och nästa

vecka ska det inte förvåna om vi har snö till midsommar...



 



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards