•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Michael - 20 februari 2010 16:16




Just nu är jag totalt utmattad !

Allt verkade gå så bra tills vi kom ner till

garaget och efter skottningen skulle köra ut bilen.

Det funkade inte alls så efter ett motstridigt samtal med

sambon började jag gå till jobbet för varken bil eller

buss var att tänka på.



Det tog mig över 2 timmar att gå 3 kilometer i snö som slutade

vissa stunder över knäna. Väl framme stod kunderna vid dörren...

WTF !!! ???


Fick skotta rent dörren så jag kom in sen öppnade jag butiken 1 timma

efter ordinarie tid. Fötterna hade domnat bort på mig efter

halva sträckan till jobbet och tog minst 45-1 timma innan jag fick

värmen och känseln tillbaka...



Det jag mest fasade för nu var att kläderna inte torkat och jag fick gå hem

i samma, nää ännu värre väder än imorse.

Men min chef som efter 12 var på plats för att e understöd och

skottade heroiskt taket på butiken tog rast och körde mig en bit hem

och det var jag enormt tacksam för...



Nu ska jag koppla av, finna mig själv och äta mat så kroppen

kommer i balans. En varm skön dusch först sen kanske man återvänder

till en normal människa om de är möjligt...


TACK !!! För alla era värmande kommentarer...


 

Av Michael - 20 februari 2010 07:44




Hur förbannat trött jag är på denna

JÄVLA SNÖ !!!

Just nu är det storm ute mer eller mindre.

-10.4 och snön far omkring, skapar kaos

på vägarna som många trots varningar är tvugna

att ge sig ut i för att jobba, handla...



Men det som förbryllar mig är att när vädret är mer eller

mindre igång i sitt värsta scenarie ser man utanför jobbet igår

2 äldre människor ute och går med stavar för att motionera.

Nyheterna utfärdar varningar att gå inte ut om du absolut

måste och då frågar jag mig, MÅSTE man ut  och motionera

när det knappt finns bilvägar...?



Jaja nog om detta !

Önskar jag med bild eller kortfilm beskriva

skitvädret jag snart ska ge mig ut i.

Sambon har lovat att köra mig så jag slapp cykla eller gå.

Så stor frukost nu sen iväg till en hård arbetsdag...



Ta Hand Om Er !



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards