•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Öppna din dörr...

Av Michael - 21 februari 2010 13:39





Eller ÖPPNA DÖRREN ! ! !

Skrek min son utanför nu när han kom hem.

Den är öppen ropade jag tillbaka men han fick inte

upp den alls så jag trodde den snöat igen.



Så var dock inte fallet utan den hade frusit fast

så jag fick ta mina resliga 191 cm och 114 kg för att sparka

upp dörren för det funka inte med att bara trycka kroppen

mot dörren tydligen.



Borde egentligen fota så ni får se vårat katastrofala

område som snart rasar samman p.g.a all snö som ramlat

ner över oss. Vid vissa lägenheter ligger snön från marken till

stuprännan och det är en höjd på närmare 4 meter.



Får se hur det blir med fotandet...

Solen skiner faktiskt men jag vet inte om jag har orken eller

lusten att ge mig ut för att fota denna vita plåga.


Time will tell !



 
 
Nettan

Nettan

21 februari 2010 13:56

Vi fick inte heller upp vår dörr igår kväll och kunde inte heller låsa dörren med bägge låsen för då hade vi inte kommit ut imorse.

Försökte själv imorse med min långa längd 157 att öppna dörren, men utan resultat. Ha ha ! Och när jag sen själv sjönk ner i snömassorna upp till över knäna såg jag nog ut som en liten dvärg. Ha ha !

Jag har fotat lite i vår trädgård då jag inte orkade ta med kameran ut på promenaden.

Kram på dig vännen !

http://hasselby.blogg.se

 
Ingen bild

Mita

21 februari 2010 13:58

Kom igen nu ut och fota, du ska väl ändå ut med vovven!

 
hanna

hanna

21 februari 2010 17:36

e du aldrig inne o hälsar på mig?,,*snyft*,,,,

http://www.hanna76.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards