•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Michael - 24 februari 2010 20:13





Denna gamla kroppen har fått bekänna färg.

Hade spänningsvärk redan innan jobbet i nacken och inte vart den bättre

av att snöskottningen från gårdagen gjorde sig påmind.

Sen som dödsstöten fick jag ensam bära in en pall med pulverlackerade

snöslädar i plåt. Jobbet tog ungefär 1½ timma och efter det var kroppen

helt ur spel...



Så just nu känns det som hela kroppen är stelopererad.

Fruktansvärd värk i axlar, nacke, ländrygg.

Måste medge att jag anser det vore skönare om magen var lika stenhård

som mina överansträngda armar och ben är just nu.



Men å andra sidan har jag haft gäddhäng under armarna innan jag

började jobbet på Järnhandeln så lite glad ska man vara tycker jag även

om det känns lite motvilligt just nu. Kommer somna som ett klubbat kreatur inatt det känner jag på mig utan tvekan...



Putta ungarna i säng snart sen krypa ner med en bra film.

Vad ska man se då... ?

Får suga på den karamellen ett tag.


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards