•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Michael - 27 februari 2010 12:45




Ja kanske inte den sorten ni tänkte er...


Jag funderar på om jag ska fråga läkare om mitt högerknä.

Eftersom jag tidigare behandlats för slemsäcksinflammation med

kortisonsprutor kanske det vore dags att göra en tömning av säcken.



- Slemsäcksinflammation -



Känns faktiskt som en lite smärtsam sak att göra

men kan det få mitt knä på bättre humör så vill jag chansa.

Jobbigt med benet just vintertid och överansträngning.


Någon Åsikt ?

( någon kunnig inom området )


 

Av Michael - 27 februari 2010 11:35



  Med flaggan i topp dock !


Glömde ju förtälja att efter promenaden så tog jag tag i snöskyffeln så jag kunde få fram min cykel som ligger begravd. (Ett fall för Indiana Jones)

Höll på kanske 30 minuter och skulle ut genom grinden för att ta de sista på utsidan då jag naturligtvis halkar. Fick tag i grinden som tur var annars hade jag smält i ryggen redigt. Men nu fick det räcka med ett svullet knä och fruktansvärd smärta i sidan...



Därav anledningen till att jag kryper ner i sängen igen.

Fattar inte varför all skit ska komma på en gång som det oftast gör med mig.

Är det inte det ena så är det andra saker. Men man får se ljusglimtarna i livet

och med vissa saker som piggar upp livet kan man glädjas åt dom istället för att gräva ner sig när det går dåligt. Men just nu ska jag gräva ner mig i sängen och ta värktabletter...


Kram

Av Michael - 27 februari 2010 11:27

  Promenaden jag var ute på innan jag vart tvingad till sängen utan att duscha. Vi hade gått en bit hemifrån och skulle precis vända när jag ser något/någon krypa i en snödriva längre fram. Trodde naturligtvis att det var ett barn men vid närmare inspektion visade det sig vara en man i 50-55 års ålder som i fyllan satt sig i drivan och gjorde tappra försök att ta sig upp...



Trots avståndet så insåg jag att farbror hade fått våta byxor av snö och beiga byxor med stora bruna inslag så jag vände och tog tillflykt åt andra hållet. Jag hade en sak i tanken...  " Vem plockar upp skiten efter han i snödrivan "

Av Michael - 27 februari 2010 09:37


  En snabbdusch innan shoppingen.


Sen får vi se vad som sker under dagen. Förmodligen god mat, vila middag, tv-snacks och kanske vila igen så man orkar se matchen som spelas klockan 04.

Kommer säkert inte orka se på den men man kan ju planera in för det.



Måste tydligen rasta hunden innan duschen. *morr*

Jaja, får väl skynda mig ut då och göra det som måste göras.

Gjorde ju dock 3 turer igår och kanske kunde slippa några under dagen men

det får väl funka då...



Hoppas ni får en fortsatt trevlig Lördag !


Av Michael - 27 februari 2010 08:38

 


Hur ska detta gå för vår försäljning ?


Vi som har massa snöskyfflar att sälja.

Kanske kommer mer snö igen får vi hoppas.


  


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards