•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Michael - 28 februari 2010 17:16





Att shoppa långt hemifrån...


När man shoppar stora saker bör man tänka på följande:


  • Hur stor är lådan.
  • Va väger lådan.
  • Hur stort är bagageutrymmet.
  • Hur stort är baksätet.


Kan säga som så att inget av detta tänkte vi på efter att

vi shoppat ett hemmabiosystem på Netonet i Göteborg.

Glömde faktiskt en punkt:



  • Har du pinkat innan du sätter dig i bilen.


Ja det missade jag med att göra och sen sitta i bilen med en låda

som vägde mellan 10-15 kg och som låg placerad tvärsöver hela

baksätet och MIN urinblåsa...



Sen som ni kanske minns så ramla jag igår och skada benet.

Samma ben låg under lådan och till slut fick jag och blåsan nog så vi fick

stanna och tömma blåsan samt sträcka på benen...



Men en tur till IKEA vart det sen Mediamarkt där allt var puckat.

Priserna var väldigt bra så dit åker jag nog igen längre fram.

Avslutade shoppingen på Coop Resturangen sen Netonet innan vi

åkta hem och nu sitter jag här med utsträckta ben och ska snart montera

in Surroundsystemet sen skrämma grannarna...


På Återseende !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards