•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Michael - 17 mars 2010 19:02





 

Först förklara min frånvaro...


Nää det tar för lång tid och det vill ingen läsa om.

Kortaste versionen är att Telia fuckade sig BIG TIME !



Vara utan internet gick bra i början men sen hade vi ju varken hemtelefon

eller kabel-tv och det led nog sonen av mest.

Hans trygga zon är framför tv:n några timmar och se

Cartoon Network så ni kan ju gissa va tråkigt han ansåg

"Barnkanalen" vara...



Men nu är vi ute och alla är nöjda och glada.



Angående gårdagens ultraljud.

Positivt var det men jag är INTE Gravid.

Dom kollade min Aorta för att förutse

om jag hade samma som min biologiska fader.

(Aorta Anerysm)



Men det fanns inget som helst anledning att oroa

sig för det såg mycket bra ut och där släppte en sten från bröstet.

Visst kommer jag fortsätta att kolla mig men kanske inte lika orolig

längre eftersom man fått så positivt besked.



Nu ska jag göra middag och slappa framför C+ film en stund.

Vaderna spränger som f-n rent ut sagt så det blir vilostund...



Tack för ordet och alla varma kommentarer !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards