•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Michael - 21 mars 2010 18:53





  Både jag om min dotter känner av det.


Jag tror hon gör det för nu spelar hon Ozzy Osbourne - Crazy Train.

Min dotter ska göra praktik i 2 veckor på min arbetsplats. Jag kommer nog behöva min semester efter detta. Hon kommer va nervös men jag 10 ggr mer. Jag vill att hon presterar sitt yttersta för man vill sina barn väl.



Sen har jag ju krav på mig känner jag att få henne i säng, hon ska va pigg och alert

på sin arbetstid och lyssna. Som tur är slipper jag ta ansvaret för att ge henne jobben. Funkar ju inte hemma så hur skulle de gå på jobbet (hihi)



Klart det kommer gå bra men oroar sig gör man alltid vilket som.

Så nu får man se vad hon går för den lilla skruttan...

Back 2 the movie igen.


Av Michael - 21 mars 2010 15:12





Som ligger på cykelvägarna.

Nackdelen med att snön smälter är att man får hoppa

hage mellan skithögarna som hundägare inte ORKAR plocka

upp efter sig. Värsta är typen som mot alla odds orkar ta upp

skiten sen kasta påsen 3 meter längre bort på marken...



Jaja !

Den sista idioten är ännu inte född.

Dags för mat till mig och lill-pilten...


Av Michael - 21 mars 2010 14:19





Vilket jobb att installera nytt operativsystem.


XP Rasade eller systemet rasade och nu bestämde vi oss för en ändring.

Format C sen in med Vista och inget verkar krångla ännu som tur är.

Det jobbiga nu är att installera alla program man tappat och sen kanske lika bra att en del inte hittar tillbaka för hälften av dom använde vi inte ens...



Så nu har jag hela söndagen spikad.

Sonen kollar Cartoon, dotter är på konfirmationsläger och sambon jobbar.

Ingen som stör förutom matlagning och Leo som ska ut och pinka.



Hur ser eran söndag ut ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards