•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Michael - 23 mars 2010 20:46





Dagarna tickar ner...


Snart får man en lång skön välbehövlig semester med barnen.

Kommer verkligen behövas och vem vet vad som sker under denna

vecka vi ska spendera tillsammans.

Vet att sambon och dottern ska till Borås

för att spana efter konfirmationskläder.



Då får jag och sonen sova ut och bara njuta av

stillheten som lägger sig när damerna lämnar oss.

Kanske ska man städa lite både inne och ute.

Rätta till efter Kung Bore som skapat ett kaos i

min lilla oas av växter som ska växa upp.



Jaja...

Har lärt mig att planera är dumt för jag hinner ändra mig

minst 100 ggr innan jag väl bestämt mig.


( vinkar till Eva )


Nej nu får jag dra på mig joggingbrallorna och kliva ut med 4-fotingen.

Ingen som vill följa med gissar jag så jag frågar inte heller.


Ha en fortsatt trevlig kväll !


 

Av Michael - 23 mars 2010 07:18





Vaknar minst 15 minuter innan klockan ringer.

Går upp för finns ingen möjlighet till att somna om.

Sen känslan att ha sovit en natt utan att värken spirat i höften och benet

känns verkligen behagligt även om man är dödstrött.



Resten av familjen börjar vakna till liv så kanske borde man

trampa ner och göra frukost.

Måste komma på vad vi ska äta på jobbet idag.

Besöket på Max gjorde ju att vi missade att ha mat med

oss idag till jobbet så denna gång får vi finna på annat

än Lasagne & Gorby´s



Ha en underbar dag mina vänner !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards