•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Michael - 26 mars 2010 22:57






FBK Loosade med 2-0 !


Filmen sedd med sonens gillande.

Han kollade kanske 30-35 minuter sen gick han upp för att

se på en annan film men kom snart ner igen för att se klart.



Nu tog han filmen med sig in på sitt rum och kommer förmodligen

att somna till den skulle jag tro.

Dottern skulle hem till kompis och har ännu inte behagat komma hem.

Snart skickar en mindre glad fader ett sms och talar om för henne

att det verkligen är dags att släpa sig hem nu.



Borde egentligen själv släpa mig i säng nu.

Ögonen är blodsprängda av trötthet och inget i kroppen lyssnar just nu.

Fast å andra sidan är ja för trött för att känna kroppens smärtor och det

känns verkligen positivt.



Ska nog sluta skriva nu...

Kommer mer imorgon !




 

Av Michael - 26 mars 2010 19:10





Jag har i magen just nu.

Men en ganska behaglig smärta som orsakats av en

underbart god pizza. Bestämde att göra så eftersom sambon

ska iväg snart på nattjobb.



Nu kommer jag inte göra många knop mer denna kväll.

Jo jag ska ju ut med den 4-benta efter 9 så det får bli kvällens

sista ansträngning. Sen ska jag och sonen ta igen de vi missade igår kväll.

Skulle ju se film men ingen av oss orkade så det blir idag istället.



Men nu ska jag göra något jag sällan gör.

Surfa in på Facebook och se vad som sker där inne.

Fick veta att jobb väntar mig under förmiddagen.

Gräsmattan ska kalkas och på så sätt bevaras från mossa.



See U Around !











Av Michael - 26 mars 2010 08:04





Tidspress !


Läxor, frukost, väcka griniga ungar, hunden ska ut.

Regnet vräker ner och som tur slipper vi cykla idag.


- - - - - -


Inte mycket till Fredagsmys direkt med en mage som

tumlar runt av stress. Får försöka skriva av mig, äta frukosten

stillsamt och bara slappna av.



- - - - - -



Det verkar funka !

Magen lugnar ner sig och jag hyperventilerar inte det minsta.

Gjorde jag kanske inte innan heller men man måste ju överdriva lite

eller hur ?



- - - - - -



Borstar tänderna och drar till jobbet.

Ha en underbar dag alla !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards