•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Michael - 4 april 2010 23:17






Oroa er inte...

Mer en uttråkad överskrift faktiskt.

Kunde inte komma på vad jag skulle skriva så det blev som

det blev helt enkelt.



Dagen har flutit på sakta och när inget sker börjar

massa tankar att rulla omkring.

Man vrider och vänder på allt till både

fördel och nackdel.

Man undrar varför det är som det är sen släpper man det i hopp

om att kanske känna lite positiva vibbar...



Är nog mest trött just nu trots att jag legat i sängen

flertalet stunder under dagen/kvällen.

Imorgon är det bara jag och sonen hemma

eftersom sambo/dotter ska ut och shoppa

efter kläder som dottern ska ha på sin konfirmation.



Ska nog snyta mig och krypa ner under täcket.

Hoppas kunna göra lite nytta imorgon.

Stöttar ni mig och ser till att jag gör nytta ?


hahaha...


Kram & Godnatt

Av Michael - 4 april 2010 12:42






Våran gamla SAAB har fått ny klädsel.

Fick bilklädsel av svärföräldrarna igår så den satte vi fast idag.

Utomhus i sköna solskenet och medans hon gjorde klädsel

sopade jag rent i garaget och kasta massa skräp...



Sen åkte vi och shoppa blandfärs till maten och innan

vi åkte hem svängde vi förbi Netto och köpte min livsdryck.




 

Av Michael - 4 april 2010 09:53





Denna dag med...

Ja hur ska man klara av all denna sömn.

Inte van med att sova 2 timmar extra varje morgon.



Tankarna malde som en kvarn igår.

Allt kretsade runt hemsidan och hur jag skulle

be våran webbdesigner "DEN FANTASTISKE MATS" att

lägga in uppdateringar och med det ökade pressen på mig som

måste fota massa nya bilder att lägga in.



Får ta frukost sen ut och klä om sätena i bilen och fundera

på saken medans vi väntar på barnens mormor & morfar som ska lämna

påskägg till barnen...



Hörs av snart igen

Av Michael - 4 april 2010 00:10






Äntligen !!!


Nu har vi en fungerande


HEMSIDA


Igen som jag verkligen ska satsa på att få igång ordentligt

med Mats hjälp såklart.



Känns verkligen skönt efter allt strul med Comhem

& Telia som bråkat. Sen hade vi oturen att få sidan hackad.

Men nu är vi back on track och jag hoppas vi ska

slippa mer problem...



Besök gärna sidan och kom med förslag.

Negativa elaka saker kan ni hålla för er själva

men kom gärna med olika saker som ni vill se...



Kramar om

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards