•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Michael - 8 april 2010 22:22






Jobba imorgon !


Tänk va slapp man blir av att ha semester i 3 dagar.

Ja lite mer då om man räknar med helgerna.

Inget fel på själva jobbet i sig utan bara skönt med ledighet.

Slippa krypa upp klockan 7 för att släpa upp barnen

som verkligen INTE vill upp ur den sköna sängen.




Men nu ska jag jobba imorgon igen sen vara ledig

lördag/söndag. Sambon bortrest så bara jag och barnen

kommer vara ensamma hemma.



Hoppas verkligen på gott väder så jag i egen takt

kan greja på baksidan och kanske grilla lite till

mig och barnen...



Jaja... Det återstår att se om vädret ljuger eller inte.

Hoppas bara på lite värme och solsken sen blir jag

väldigt, positivt nöjd och slipper få

skäll av Mita... *blink*



Godnatt på er alla !

Av Michael - 8 april 2010 15:30






Jag skulle egentligen inte men det gick inte att undvika.

Råkade fastna vid tv:n och precis började filmen "Love Guru"

och för er som inte sett den säger ja bara "SE DEN" och skratta

bort denna regniga dag...



Värken har släppt lite faktiskt.

Hjälpte med en hundpromenad och 1 Ibuprofen.

Sen funderade jag på trädgården igen och Mitas hårda ord

och då kom smärtorna tillbaka... (fniss)



Jaha...

Dottern ringde precis,

[D] - Middag !

Var första orden...

[M] - Ja ?

Svarade jag...

[D] - Vad ska vi ha ?

[M] - Inte en blekaste aning...

[D] - Nähä, vi får komma på något.



Vilket spännande samtal väl värt sina 2,79 Kr typ...

Men som vanligt löser dom det själva gissar jag.



Min dotter har precis varit på mitt jobb och shoppat.

Hon fick ett presentkort på 500:- av vår snälla butikschef

när hon gjorde sin 2 veckors praktik. Så idag har hon spenderat

troligen spenderat upp varenda krona på kläder gissar jag...



En vanlig sjukdom hos det kvinnliga könet ?

Av Michael - 8 april 2010 12:08






Men jag kommer inte över 50 besökare tydligen.

Vet myckt väl att det inte spelar roll men man vill alltid försöka.

Förr hade jag över 100 läsare varje dag och över 200o/månad så

visst försöker man förstå vad som gått fel på vägen...



Ingen film vart det igår heller.

Kunde inte besluta mig utan fastna för något på tv:n innan

jag kröp upp mot sängen för att somna in.

Hade ingen vidare morgon eftersom höften skriker problem

just nu och jag vill inte ha de nu när jag ska jobba imorgon.



Gör morgondagen sen ledig Lördag/Söndag.

Sen får man inte långledigt förrän sommarsemestern

börjar och detta år får jag 3 veckor.

Hoppas mer på att få anställning mer än på semester faktiskt.




Men nu tar vi dag för dag, vecka för vecka...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards