•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Michael - 9 april 2010 21:54






Och satans dumt av mig.

Att efter ganska lång ledighet kasta mig in i

en dumsituation och tro att jag kunde emr än jag klarade av.

Vi håller på med omrenovering i och utanför butiken.



En av kollegorna ville ha hjälp med att lyfta och jag gjorde nog vissa

moment ganska enormt fel och får lida för det nu.

Smärtan jag känner i höger underarm jämförs, nä jag tänker inte

jämföra utan jag säger så här.

Jag kan f-n inte ens spraya med näsprayen i sonens

näsa med höger arm. Kan knappt knyta handen som det

är nu så det blir till att vila och hoppas det släppt imorgon.



Har beställt fint väder denna helgen och vill vara

ute och fixa lite ibland blommorna.

Sambon åker på kurs direkt efter nattjobbet imorgon bitti

så vad ska man annars göra då ?



Inte en vuxen människa att prata med !

Jag måtte vara en hemsk människa...


Kram på er alla Fredagsmysare

Av Michael - 9 april 2010 07:58






Igår kväll !


Kollade på tv när plötsligt allt var svart.

Ganska tur att man var vaken för annars hade jag inte vaknat

alls i rätt tid denna morgon.



Visade sig varit en glödlampa som exploderat

ur sockeln i dotterns taklampa och de smällde proppen.

Naturligtvis hade man inte säkringar hemma så jag fick

snällt ringa mor och låna.



Idag ska jag köpa med mig nya glödlampor, nya säkringar

sen är det helg igen och gott väder hoppas jag.



Önskar alla en riktigt underbar dag.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards