•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Michael - 10 april 2010 20:12






Men när man väl gör dom skulle man gärna

vilja veta vad man gjort för fel eller är jag helt ute

och cyklar ?

Jaja det löser sig hoppas vi utan komplikationer.

Önskar bara jag kunde förstå mig på människor ibland

och hur dom tänker för mysterier olösta

är inget för mig eller som jag lägger ner tid på...



Funderar och hoppas på att jag kan se film ikväll.

Har stora förhoppningar på Avatar och den skulle verkligen

få mig på ett bättre humör gissar jag.

Tror även att mina 2 Gorby´s jag slaktade och begravde i magen

inte mättade magen så värst mycket så det påverkar

mitt humör och trötthet just nu...



Fråganär om jag inte om en stund ska vispa

ihop en smarrig omelett med frysta grönsaker i.

Jo det brukar mätta väldigt bra och smakar grymt gott.



Hur ser er Lördagskväll ut ?

Av Michael - 10 april 2010 16:06






Att fylla sin blogg med massa trafik ?

Min hemsida är en sak men nu har jag sett

massa reklam om Bloggtrafik.nu där man får massa

trafik till sin blogg. Visst vill man ha massa trafik

men till vilket pris ?



Man får massa + i statistiken men troligen INGEN

som läser vad man skrivit och då kan det kvitta

så denna sida kommer jag INTE att regga mig på.



Lite roligt med dessa modebloggare som nu kommer

att jagas av skattemyndigheten för sina "gåvor" som det

så vackert kallas. Är verkligen glad för att slippa känna pressen

efter att jag lämnade Metrobloggen och jakten efter pengar gjorde

ju att bloggandet fick lida och man skrev massa smörja

för att kunna locka mer läsare för varje inlägg man skrev...



Jag trivs som det är och blir tacksam för de som vill

läsa det mina fingrar driver fram...


TACK FÖR ATT NI FINNS !!!

Av Michael - 10 april 2010 14:25





Men mitt korståg mot skitkatterna

går vidare och nu kan inget stoppa mig.

Leo slickar sig om munnen och gillar läget.



Nu ska man iväg till Netto och fixa mat till mig och sonen.

Dottern är hos kompis som fyller år och de bjuds på

3-rätters på plats. Ska man planka stället och få gratis middag ?




Näää... Ja shoppar eget så får vi något som jag och han

gillar och på så sätt blir det lugn och harmoni...


Hörs senare !

Av Michael - 10 april 2010 10:01






Mot ALLA Katter !


Eller ska kanske uttala mig mer korrekt.

ALLA j-vla katter som anser sig tycka vårat trägolv

på altanen är deras toalett.



Förklarar snart krig mot deras ägare med men innan

jag gör detta ska jag ha säkra bevis på att just deras

J-VLA KATT har spytt och skitit på altanen.

sen ska jag be dom komma och torka på skiten efter sina

förbannade djur annars kan det osa hett om öronen.



Jag har ju turen att bo med en sambo som är medlem i styrelsen

på området (sekreterare) så jag utnyttjar snart detta

ämbete när jag ska överföra KATTSKITEN !!!

till vederbörande ägare.



Kommer även göra min hund glad och släppa

ut han i vilket skitväder som helst om jag ser

en enda katt som sitter och skiter innanför mitt staket...



SATAN VA FÖRBANNAT TRÖTT JAG ÄR PÅ KATTER !!!!

Av Michael - 10 april 2010 09:00






Lite sömn hjälpte !


Har inga smärtor "what so ever" så nu ska jag bara ha lite mer sol

på baksidan sen ut i shorts och greja lite.

Eller shorts får jag kanske skippa tror jag.

Blåser kallt ute känns det som (ja som inte ens varit ute) så ja

får nog bedöma tempen efter att jag varit ute med Leo...



Godmorgon Fellow Bloggers ! ! !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards