•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Michael - 11 april 2010 21:37






Ska allt vara så jobbigt ?

Varför ska man alltid vara den som inte fattar ?

Varför kan man inte få raka svar utan klassas som en idiot ?

Förbannat många svar som man aldrig får svar på tydligen...



När man väl ifrågasätter anses man som sur eller idiot.

Ja jag är inte den ljusaste stjärnan på himlakroppen

men NEWSFLASH !!!

Inte ensam om detta så varför ska jag få all skit ?



Känner mig kränkt och trött på att få all skit kastat

på mig hela tiden. Tycker jag har tillräckligt med problem

och skit att vandra genom så det räcker.



Ursäkta om jag verkar sur, arg och idag

är det befogat och jag tänker inte prata mer om det.

Bara ville ha det ut ur systemet !



Godnatt mina VÄNNER



Av Michael - 11 april 2010 19:28






Har jag haft idag !


En av mina grannar ville låna skottkärran så den lånade jag snällt ut

så han slapp bära all jord och gräs han grävt upp.



Själv har jag spritt ut koskiten i några rabatter

men fick inte gjort alla eftersom skiten va frusen.

Får låta säckarna ligga och tina upp innan jag

slänger ut resten och låter jorden njuta av näringen...



Rensat undan massa gamalt i rabatterna och försöker snygga till.

Inte så skönt idag för vi har haft nordliga vindar så

den sol som värmde upp framsidan med +20

var inte lika behaglig på baksidan tyvärr...



Sonen har fått öroninflammation och är på riktigt

uselt humör just nu. Hoppas vi kan få penicilin imorgon.

Han har varit förkyld sen i tisdags och nu verkar den inte ens

utmattas, han är lika snorig, lika jämn hosta men humöret blir sämre och

nu är han olidlig och man blir utmattad av att höra

hans otroligt dåliga humör...



USCH ! ! !

Av Michael - 11 april 2010 12:45






Har jag införskaffat mig denna dag.

Ska fylla på lite näring och gödning i rabatten på framsidan

så kanske mina vindruvor och björnbären hittar sin

livskraft igen efter att snön gått hårt åt denna vinter.



Köpte även lite nya blommor som ska planteras.

Kommer förmodligen köpa mer av dessa markväxter

som går i lila och som kryper fram som en blommande matta.



Sitter och funderar på om jag ska börja med middagen

och sen ge mig ut och gräva lite.

Ja så får det bli tror jag.

Middagen är denna dag:


Ris, Currysås & Kycklingfiléer... :)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards