•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Michael - 23 april 2010 20:44






Ohh Behave !



Magen är verkligen belåten.

Ungarna var sådär över det man tillagat men fick nöja sig eftersom

jag inte orkade med att tillaga gourmet middag idag.



Fick upp mig själv på vågen igår och

hej helvete va de hade sprungit iväg då.

Men det ska jag försöka att råda bot på helt klart.




Kanske inte just nu då...



MEN SKA BARA !

Av Michael - 23 april 2010 18:15





  • Här slutar man tidigare så jag kan hinna hem och få sonen klar till discot och när jag kommer cyklande hem i hagel och regn så vill inte han åka iväg...

  • Han var inte ens hemma utan lekte ute och var inte alls intresserad av vare sig dricka eller godis som han skulle köpa för pengarna han fick av mig innan jag åkte imorse.

  • - Nej du och mamma köper ju ändå, de är ju lördag imorgon.

  • Ja vad svarar man på detta ?

Av Michael - 23 april 2010 07:49





Enda dagen i veckan som sonen INTE behöver gå

upp utan kunna sova ut och vad gör han då tror ni ?

Jo han vaknar strax före 7 hur pigg som helst

och sitter eller ligger i soffan och ser på tv...



Han ska på disco idag för första gången i sitt liv.

Ovanliga tider för en 10-åring kan jag tycka.

19 - 22

Eller kanske fullt normalt vad vet jag som ALDRIG gick

på skoldiscon under hela skoltiden.

Musiken är mitt liv medans dansen överlåter jag

till dom som verkligen kan...



Tur man slutar lite tidigare ikväll...

Avslutar dagen 17.30 och är egentligen bara 45 minuter

tidigare men värdefulla minuter.

Då hinner jag hem och skicka iväg sonen som ska köras

av sin farmor eftersom hans mamma jobbar...



Nog svamlat för denna stund.

Nu blir det frukost sen iväg...


- NU ÄR DET FREDAGSMYS -

Av Michael - 23 april 2010 07:20






" Jävlas inte med islänningar... Chansen finns att dom får ett utbrott! "

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards