•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Michael - 29 april 2010 21:37





Funderar starkt på en film...


Verkar luta åt att jag ser på "Daybreakers"

Frågan är om jag ska se den uppe eller nere.

En vampyrfilm ser det ut som så det kommer

nog gapas och skrikas i filmen och med surroundet på

kanske grannarna blir mindre glada.



Jag måste ju bara ha surround ljudet på när jag ser film.

Vad vore filmen utan annars ?

Hade en tanke att sitta och facebooka men den sidan

har gegått självmord verkar det som så det ska jag lägga

ner för kvällen annars blir jag bara galen.



See Yaa Imorgon !

Av Michael - 29 april 2010 16:08





Riktigt nice väder ute !


Såret värker, stygnen smärtar och en mer

eller mindre sömnlös natt.

Kan inte gå ut, jo kanske i trädgården för frisk

luft men inga längre sträckor just nu.



Grannen gör mig vansinnig med sin moped han MÅSTE

varannan minut stå och varva upp.


GUBBJÄVEL !!!


Sambon ska jobba natt så henne

ser vi inte mer idag. Hon har varit ute sen 11 med

sin mormor och kommer hem snart för middag sen iväg till

jobbet eftersom en ur personalen är sjuk...


Värmebölja som lockar ?



Ursäkta om jag verkar gnällig men inget verkar gå som jag vill

just nu och det är pest...


Tack för att DU lyssnar

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards