•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under april 2010

Av Michael - 4 april 2010 00:10






Äntligen !!!


Nu har vi en fungerande


HEMSIDA


Igen som jag verkligen ska satsa på att få igång ordentligt

med Mats hjälp såklart.



Känns verkligen skönt efter allt strul med Comhem

& Telia som bråkat. Sen hade vi oturen att få sidan hackad.

Men nu är vi back on track och jag hoppas vi ska

slippa mer problem...



Besök gärna sidan och kom med förslag.

Negativa elaka saker kan ni hålla för er själva

men kom gärna med olika saker som ni vill se...



Kramar om

Av Michael - 3 april 2010 18:10






Ett gott tecken när man slutade jobbet när solen sken

så underbart härligt ???

Ja jag tog det som så och bara cyklade med solens strålar riktat

mot ansiktet. Förstår hur solens strålar ger energi och harmoni...



Nu är jag LEDIG till fredag och jag ska NJUTA så enormt.

Hoppas verkligen att detta sköna väder håller i sig så man kan vara ute

i trädgården, ta långa lekfulla promenader med Leo.



Men ska nog ta och smälta middagen nu sen se vad som kan göras.

Har massa saker jag vill göra men får snällt vänta tills sambon kommer

hem från jobbet. Vill försöka släpa in pengar till både familjen och till

min lilla "mini-semester" i Karlstad...



Många undrar varför man åker till en öde plats

massa alkohol som flödar överallt inte bara hos oss.

Jag som är nykterist sitter bland vilda party människor

som släpper loss och släpper allt som finns i den trista

vardagen som omger många av oss.



Ja det enkla svaret är att vi NJUTER... Njuter av ledighet, sommar (ja trots att den ofta regnar bort) vi pratar om gemensamma intressen som t.e.x musik, film, mat, FÄRJESTAD !!! Vi badar, äter glass, dricker gott, spelar spel och njuter av skitgod mat...


Kan det bli bättre ?

Av Michael - 3 april 2010 07:34






Ja idag är man inget vidare fräsch...

Gå upp klockan 7 på Påskafton frivilligt efter knappt 4 timmars sömn.

Eller frivilligt är det inte heller för jag ska snart till jobbet.

Kommer troligen cykla omkull, fångas upp av en dyngrak häxa på kvast

som missat hemfärden från Blåkulla...



Ja ni ser hur det kan gå när man inte sover ordentligt.

Ska nog krypa in i en dusch och försöka vakna till liv.

Ingen säkerhet att det funkar för jag brukar som oftast blir tröttare efteråt.

Kommer på mig själv nu hur jag stannar upp med skrivandet

och blundar, andningen blir tyngre och jag tiltar huvudet framåt...



Detta kan aldrig vara bra va ?

Tur man har ledigt 7 dagar sen efter detta.

Med undantag för fredagen som jag ska in men sen ledig igen...





AVSLUTAR MED ATT SÄGA GRATTIS

TILL MIN VÄN HANNA SOM IDAG FYLLER ÅR.

STORT HIPP HIPP


HURRA HURRA HURRA HURRA ! ! ! !







 


Av Michael - 2 april 2010 10:31





Sovmorgon fick jag...

Vaknade dock till strax före sambons klocka men den störde

mig inte alls så jag måste somnat om fort och somnat in hårt.

Vaknade strax efter 9 och det får jag nog kalla sovmorgon...



Sen har jag suttit här och funderat på livet

och inte kommit fram till något speciellt mer

än att jag är hungrig, dottern sover och sonen är

antingen ute och leker eller hemma hos farmor & farfar...



Ska nog börja med frukost sen gå ut med Leo och låta dagen ha sin gång.

Ska ju jobba imorgon sen är jag ledig tills ja ska jobba nästa fredag igen.


Önskar alla en underbar morgon !

Av Michael - 1 april 2010 23:53






Väldigt trött på det...

Man vänjer sig vid en del men rester sållar man bort.

Man brukar säga det som inte dödar det härdar.

Börjar faktiskt tro på det själv.



Ledig imorgon och det ska bli så skönt att slippa gå upp

klockan 7. Klockan kommer inte ens ringa 7 men dock sambons kommer

nog klämta runt 5-6 tiden tyvärr.



Ska krypa ner under täcket nu och tänka

positiva tankar så gott det går. Fick trevlig respons av min underbara

vän som gillade mitt inlägg och de känns skönt.

Man vet ju inte hur en del kan reagera så det var verkligen

lättande att det godkändes det man skrev...


Godnatt mina VÄNNER !!!


  

Av Michael - 1 april 2010 21:02





En mycket nära vän var med om rån på sitt jobb.

Hon rånades av en 22-åring som strax efter rånet fångades.

Utdragen rättegång och fri tills nu har han gjort så att min vän

inte har mått riktigt dåligt.



Nu i dagarna dömdes han till endast 1 år och sen är han ute igen de svinet.

Kommer förmodligen göra massa annat innanför väggarna och säkerligen liknande saker när han kommer ut.



Skönt för min vän att kunna gå ett nytt steg framåt och kanske kunna

slappna av en aning. Man vill säga att det kommer gå bra och att allt löser sig men vet inte hur. Tänker på dig vännen ! (om du läser)



Strängare straff önskas !

Av Michael - 1 april 2010 19:20






DATUMET SATT !


2010-04-26

KL: 11:00


SEN HOPPAS JAG KOMMA TILLBAKA

EFTER 2-3 DAGAR...



HUNGRIG !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards