•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under april 2010

Av Michael - 16 april 2010 19:46






LEDIG !


I 2 dagar nu...

Hoppas kroppen hinner vila upp sig lite nu bara.

Ska sova, vila, slappa...



Men är vädret bra gissar jag att allt de där

ja nyss skrev kommer glömmas bort...

Men det tar vi då !

Av Michael - 15 april 2010 21:00





...Ont jag har i min högra sida och revben.


Jobbet gick med nöd och näppe. Bör ha plågat mina kollegor

med mitt jämrande och jag har jämrat mig med all rätt.

Hicka, Hosta, Nysa, Rapa... Ja allt de gjorde så förbannat ont

i bröskorgen att jag vid ett tillfälle fick en mindre blackout...



Smärtan var allt annat än skönt och vissa stunder glömde jag av mig

och då blev jag snabbt påmind.

Förutom detta var det helt okay på jobbet.

Fick beställt nytt till fiskeavdelningen så nu inväntar vi ordebekräftelse

och en stoooor låda med godsaker...



Känner mig som en unge i godisbutiken...

Finns ingen ände på glädjen när lådan kommer

och sakerna man har beställt skall packas upp.

Ungefär som när ni kvinnor shoppar kläder på

nätet och väntar spänt på vad som finns med...


AFK - Smälta middagen !

Av Michael - 15 april 2010 00:32






Promenaden med Leo gick inte som den skulle tyvärr.

Det ena uteslöt inte det andra så när han fick psykbryt

av att en katt kom framför stupade jag handlöst ner i marken.

För att INTE lägga mig på han så stupa ja rakt ner med bröstkorgen

i asfalten och har nu troligen en lättare skada i revbenen tror

sambon... Tungt att andas, jobbigt med vissa rörelser och sitter

hellre än ligger ner...



Som överskriften säger... VARFÖR JUST JAG ?

Får försöka lägga mig igen och hoppas jag lyckas somna.

Alltid sån jäkla otur hela tiden...



Godnatt (Igen)

Av Michael - 14 april 2010 21:34





Kronans Droghandel !



Bara jag som tycker namnetär opassande ?

Anser inte det vara rätt namn för ett Apotek direkt.

Man förknippar namnet med något hela annat.



Kanske bara jag som överreagerar men min blogg

mitt tycke och smak. Visst får man säga emot så länge man

håller med mig... *s*



Dags att släpa ut hunden, nej jag menar dags för

hunden att släpa ut mig sen ska jag krypa ner

i sägen igen och somna till 2½ män eller

något annat som ögat fastnar för...

Dyslexin sitter kvar !


Godnatt med er !



 

Av Michael - 14 april 2010 20:01






Känns det som just nu...

Gäspar käkarna ur led eller stretchar ut

dom lite mer för varje gång.



Idag gick jobbet som på räls.

Intog tyvärr samma lunch som igår med

visst undantag av en banan och dricka istället för

vatten som igår. Tog sen 20 minuter ute i solen

och höll på att somna...



Även kvartsrasten spenderades i solsken

med en välsmakande Nogger.

Och nu efter jobbet har jag gjort minsta möjliga.

Ja om man bortser från maten till mig och barnen.



Funderar på att krypa ner i sängen och se Arga Snickarn...

Ja det får nog bli så tror jag. Stavar som en dyslektiker

utav ren trötthet så kanske ska vara "AFK"


Ciao mina vänner !

Av Michael - 14 april 2010 08:04






...Trots dessa smärtor får jag bita ihop.

Har massa att göra idag på jobbet så denna dagen

kommer att gå riktigt fort hoppas jag.



Tavlan med delegerade jobb är fullproppad

så nu blir det till att sätta alla i arbete nu när

butikschefen är ledig...



Önskar er alla en underbar dag !

Av Michael - 14 april 2010 08:02





Fick jag genomlida nyss.

Att noppra ögonbryn kan inte vara

i närheten av att fastna med nästrimmern

i flera näshår så nu vet ni detta...



Tårarna rann som ett vattenfall !

Ingen skön känsla alls...


Av Michael - 13 april 2010 20:38





Är väldigt sugen iaf...


KLICKA !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards