•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Michael - 8 maj 2010 21:47








Lös i magen...


  

Av Michael - 8 maj 2010 18:40







Är något jag inte köpt de senaste

20-25 åren.

Men har tänkt på en sak i ämnet.


Hur tänker man ?

Hur tänker en kvinna ?


Har alltid haft tanken att när man som man köper

tänker kassörskan:


Äckel...


Och när en kvinna köper:


Smart som skyddar sig...



Men hur ligger det till egentligen ?

Hur tänker du när/om du köper...



Mest nyfiken !


( och som vanligt är personen som undrar inte samma

som skrivit inlägget)


Kram

Av Michael - 8 maj 2010 17:35







Men inget ont menat.


Haft en trevlig dag men tröttsam och stressad start.

Ingen frukost efter duschen.

Maten inte färdig när man ska hämta för leverans.



Varmt och utdraget i kyrkan och sen en glödhet

festlokal med mycket trevliga människor.



OCH !



Ni missade en syn ni troligen inte kommer få uppleva heller.

Jag hade på mig en rosa slips.

Tydligen uppskattat av andra men inte av mig.

Inte slipsens färg utan slips överhuvudtaget.



Äntligen hemma igen och direkt man kom hem

åkte mysbrallorna på och slipsen av.

Ska bara slappa och bota min hemska

huvudvärk jag ådragit mig p.g.a för lite föda.



Ha en fortsatt mysig kväll !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards