•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Michael - 14 maj 2010 23:08






På hög nivå bjuder grannarna på ikväll.

Hoppas dom tystnar innan jag ska somna

annars blir jag galen. På ett eller annat sätt sover jag enormt

dåligt vid små irriterande ljud som massa dunka-dunka (Nej Emma inte SEX utan basdunket) =o)



Softar till UB40 och bara är just nu.

"Wise man say...only fools rush in"

Ja det är nog jag i ett nötskal utan tvekan.



Om man kanske skulle sluta nu medans man ligger på topp.

Ögonlocken känns tunga men kommer säkert inte somna direkt

ändå gissar jag.


Nervös inför måndagen ! Enormt Nervös med......



Godnatt Mina Underbara Vänner !

Av Michael - 14 maj 2010 19:24







Har tagit slut...


Ja inte denna dagen som sådan utan en arbetsdag.

Rolig och produktiv med massa kunder och det fick oss

att fundera en aning. Inga löneutbetalningar vad vi kunde

påminna oss men ändå shoppade folk som galningar idag

från början till slutet.



Skönt att koppla av hemma men tråkigt att solen inte visar sig längre.

Känns som åskvärme ute och jag gissar att regnet kommer dundra ner

vilken timma som helst.



Ska bara slappa resten av kvällen nu sen ut med hunden innan sängen

och sen jobb imorgon igen. Har 3 raka lördagar framför mig nu kantat

med VC besök, Sjukhusbesök... Ja en fullspäckad månad alltså.


Nu slappa !

Av Michael - 14 maj 2010 00:06







Före sängen...


Ska egentligen inte sitta uppe så här sent men

ska ju ändå åka bil med kollega imorgon 08:35

så jag får lite extra tid för mig själv...


Duscha hinner man med och frukost i lugn och ro.

Sambon och barnen ska ut och handla för

dotterns pengar. Hon ska köpa sig en ny digitalkamera

som hon så länge önskat sig.



Kanske får jag göra det med innan somamren är slut.

Ska sikta in mig på en riktigt bra digitalsystemkamera

sen ska jag tokfota i evigheter...



Men nu dags för kudden...


(se Jana, inte bara gnäll)

"räcker ut tungan"


  



Godnatt mina vänner !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards