•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Michael - 16 maj 2010 20:58






Försöker att inte tänka så mycket egentligen.

Inget ovanligt kanske säger en del som känner mig.

Men man kan inte komma undan mötet och jag

vill bara ha ett svar, ett svar som ger mig antingen

trygghet eller en oviss framtid till mötes.



Tog en bloggpaus mellan hockeyperioderna.

Sverige vs Canade

&

Sverige leder med 1-0

efter period 1 målet gjort av Johan Harju...



Dags att knalla ner och kolla period 2.



- Återkommer senare -

Av Michael - 16 maj 2010 17:12







Nästan 600:- idag på blommor.

Spenderarbyxorna på mig idag tydligen.

Köpte Petunior, Margueriter, Tagetes och en

Forsythia...



Allt är mer eller mindre utplanterat på framsidan.

Ja om man bortser från dom underbara Mossfloxen

och busken som ska sättas ner på baksidan.



Har precis grillat och ätit upp benfria kotletter

med potatissallad & painriche så magen är belåten.

Nackdelen är att jag fryser tårna av mig för det var

ingen direkt tryckande värme utanför.

Ja om man inte satt med ansiktet tryckt mot

grillgalret för då var det väldigt hett...



Ska värma tårna i strumpor nu och bädda in

mig nere i soffan med täcket och

smälta middagen i lugn och ro...



- Kram -

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards