•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Michael - 17 maj 2010 22:13







R.I.P Morbror Arne Eriksson



I all min iver och glädje glömde jag av att

jag fått budet från sambon att min morbror

gått bort igår. Så här efteråt kommer klumpen i halsen.

När jag fick veta kände jag inget och jag skämdes för det.



Men som sagt nu inser man egentligen vad som skett.

Har ju inte haft kontakt på flera år och sen är det begravning som vilken

människa som helst vill slippa.

Avskyr verkligen begravningar.




Varför är man så dålig på att hålla kontakten med sina

släktingar egentligen ?

Säger inte att alla människor är såna men

erkänn att ni någon gång suttit på begravning

och vid avskedet beklagat er över

att man träffas så sällan och hur synd det

är att man ALLTID träffas på just en begravning...



- Sörjer -



Av Michael - 17 maj 2010 20:01







Firade jag med Pizza !



Mötet gick bra och med blandade känslor

fick jag beskedet att jag förlänger min anställning

1 år till nu att börja med.



Ny anställningsform dock.

Utvecklingsanställd blir jag.

Kan gå med i facket och får stämplingsdagar

som känns rätt så bra faktiskt.



Nu får jag se till att utvecklas så

jag har en chans att överleva nästa år

utan att behöva oroa mig.



Stort TACK till er som visat omtanke

och skrivit massa varma stödjande ord.



Nu smälta maten !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards