•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Michael - 19 maj 2010 23:47






Kommer den någonsin slå in...


En dröm om att en gång i livet kunna sätta

mina fötter på skotsk mark. Vandra omkring på

höglandet och fotografera en natur så underbar.



Drömmar som skapats av att sett filmer.

Man kan inte annat göra än drömma för så länge

jag minns har detta varit min drömresa.

En resa som slåt vilket land som helst...



Filmerna som skapat denna längtan är:


  • Highlander
  • Braveheart
  • Rob Roy


Filmer som säkert de flesta har sett men har ni missat dom

så försök att se dom.

Nu ska jag träda in i drömmarnas land och försöka sova.



God Natt mina underbara vänner

Av Michael - 19 maj 2010 21:51






Nej jag gnäller inte !



Trött på mig själv som inte gör det jag säger jag ska göra.

Gräsmattan skulle trimmas ner för att främja

tillväxten men det glömde jag bort eller

så var det orken som inte infann sig helt enkelt.



Funderar på en film just nu men KAN inte se dom jag vill

för då blir troligen den andra halvan putt på mig.

Får väl göra som vanligt och se en skräckis för

då får man inga bannor eller predikningar minsann.



- Återkommer -

Av Michael - 19 maj 2010 19:41







Som den visa kvinna från Säffle sa...


Magen är mätt och belåten efter att ha fått

klyftpotatis, grillare & kotletter men även en sallad

vid sidan om så nu spänner det i buken.



Idag har vi haft skitkul på alla sätt och vis.

Beställer fiske och man blir som ett barn på nytt.

Vädret har även varit underbart men lite kasst att man

glömde shortsen i tvättkorgen otvättade.



Man var lätt avis när kunder kom i shorts

och man själv hade varma midjebyxor.

Fick snällt skippa kläderna på hemvägen

(NEJ INTE NAKEN PÅ VÄGEN HEM)

Jag köpte ny t-shirt och nya shorts och även

nya solbrillor sen gled jag och kollegan hem

och kände oss coola i våra nya solbrillor...



Sambon ska jobba så jag får krypa ut i trädgården och klippa

gräset så jag slipper göra det imorgon på min

lediga dag som jag hoppas ska bli lika skön som idag.



- Kram på er alla -

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards