•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Michael - 20 maj 2010 21:45






Man tar sig in i cockpit flygande arg, han viftar

med en pistol mot piloten och skriker:


- FLYG TILL CHICAGO

- Men vi...

- Snacka inte massa skit, FLYG TILL CHICAGO.

- Men snälla lyssn...

- MEN !!! Hör du inte vad jag säger ?

- Vad jag försöker säga är att vi ska flyga till Chicago så vad är problemet ?

- Varenda jävla gång jag ska flyga till Chicago har jag hamnat på CUBA !



- Dags för film, God Natt -

Av Michael - 20 maj 2010 17:57







Vaknade kanske en aning för tidigt dock (05:30) sen var

det stört omöjligt att somna om. Hade önskat att jag fick sova

till 7 men var snällt tvungen att gå upp.



Fanns det att välja på eller vrida och vända mig i sängen.

Sonen hade tagit över sambons säng som jobbade natt så

jag ville inte väcka han.



Sen gick dagen i ultrarapid.

Promenad med Leo sen till Netto för att handla något att dricka

men dom öppnade 9 och ja var 30 minuter för tidig så jag gick vidare.

Vart inte så många foton tagna för jag njöt av det underbara vädret.



Några bilder vart det men dom kommer antingen senare under

kvällen eller imorgon kväll.

Känner mig helt urvriden just nu efter en dag i solen, shopping med

sambon och nyss grillad fläskytterfilé med potatissallad, grönsallad

och painriche...



Klippte även gräsmattan idag och sambon sådde massa perenna

växter och även jag grävde ner min Forsythia som jag hoppas

ska ta sig och bli gul och fin.



Ska nog hålla igång nu så jag inte somnar.

Kanske sortera fiskelådan så den är klar inför

semestern då jag erbjudits av en granne att åka med

i hans båt... (Yahooo)



Take Care !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards