•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Michael - 22 maj 2010 23:18






Halka in på 1 ?


Snarare att 2 halka ner i magen nu på kvällskvisten.

Sambon fick ju ingen middag i magen och har jobbat

till 21 och var vrålhungrig så hon hade med sig

1 burk räkor hem och Tekakor...



Bara att koka ägg och klyva sen avnjöt vi

2 underbart goda mackor.

Märkligt egentligen hur man med åren som går

lär sig äta sånt man aldrig åt när man var barn.



Jag kunde inte tänka mig att t.e.x

äta följande:


  • Majonnäs
  • Frysta grönsaker (som man koka upp)
  • Majskolvar eller majskorn

Något som jag verkligen ALDRIG kommer

stoppa i min mun är

Blodpudding, Rotmos, Brysselkål...

Även pepparotsås är något jag redan som ung fick

avsky för precis som rotmos.



Nej nu ska jag krypa ner i sängen och drömma

om allt annat än det som ska ske imorgon.

Hoppas det går att förtränga !



- God Natt Vänner -

Av Michael - 22 maj 2010 18:49






Att regnet faller imorgon förmiddag med.

Önskar jag fick ligga och sova länge imorgon.

Troligen blir det inte så eftersom planer smids

om att åka till Såtenäs imorgon och se på flygplan.


YIPPIE !!!

(ironisk)



Ska nog fortsätta smälta maten.

Pasta & Köttfärsås !

Ligger så tryggt i botten av magsäcken.



Lite senare ikväll blir det räkmackor...

Kommer somna gott inatt känner jag.

Ska nog se en bra film som avslutning.


Av Michael - 22 maj 2010 07:50






Fick våran dator igår.


Så direkt efter jobbet fick man snällt åka till

SIBA och inhandla en ny "liten" HDD som nu ska agera

extra backup till allt vi vill lagra.



Kvällen avslutades med installationer

Tacos, nageltrång och jag som gick till sängs före

resten av familjen vilket nästan aldrig sker.



Sitter nu och försöker vakna innan jag ska ta frukost.

En ny dag på jobbet och denna dag är lite

annorlunda men på vilket sätt kan jag inte

tala om så kanske får ni veta hur det slutade...



Nu frukost !



Önskar alla en underbar dag...



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards