•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Michael - 26 maj 2010 21:27






Blandade fotografier...

Kanske inte så många som man hade hoppats på

men det funkade bra för min del...



Kommer lägga ut dom med jämna mellanrum. Inte ta alla på en gång

utan dom som vill se kan se mera på min Facebook sida...



Bilden visar ett nytt arrangemang

som vi planterade. Står precis innanför grinden på baksidan och ljuslycktan såg vedervärdig ut efter att väder och vind misshandlat den

så jag tog och spraya om den med svart igen.







Börjar närma sig sängen nu känner jag.

Ögonen spelar mig ett spratt hela tiden och vill saker

som hjärnan inte är mottaglig för alls just nu.

Jag och Leo passar på att önska er alla en riktigt

underbar och God Natt...







Av Michael - 26 maj 2010 19:36







Hela denna dagen har gått i 200 knyck.


Upp klockan 7 !

Sen full gas fram tills nu.


  • 11:00 Lysekils sjukhus.
  • 12:00 JULA och shoppa arbetskläder.
  • Hann med att lyssna lite på när P4 sände LIVE på köpcentrat och en av artisterna från Trollhättan var jag nästan villig att springa tillbaka från bilen och be han gå ner från scenen... (Huvva va hemskt)
  • Stannade till vid Kuröd och traskade först in och köpte blommor... (ja igen tyvärr) *fniss*
  • Efter shoppingen tog vi en räkmacka innan vi åkte vidare.
  • Hemma planterade vi, sen avvek vi ner till Erikshjälpen för att shoppa lite till.
  • Handlade mat innan vi hämtade sonen på fritids sen hem och grilla gott kött (fläskfilé) med grönsallad & painriche...

Nu sitter jag här mer tröttare än någonsin.

Funderar på att ge mig ut i trädgården och fota

lite nytt och lite annat som kommer upp.



Planerade idag att gräva en ny rabatt.

En ny rabatt som jag kan plantera massa nytt i.

Troligen blir det Akleja och något annat vackert...



Hörs av senare !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards