•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Michael - 29 maj 2010 07:46

  Endast jobba 9-15 sen har jag en skön avkopplande semester i 3 veckor. Hoppas bara att vädret kommer hålla sig stadigt några av dagarna så man hinner med att göra något roligt. Dom 2 närmaste veckorna går barnen i skolan så lite "fritid" får man ju och jag kan vara med på skolavslutningen...



Ska väl hinna med några foto-safarin och lite fiske innan det blir dags för jobb igen. Sen kommer resten av tiden gå till barnen och hunden, ja lite trädgård med för jag gissar att barnens "gamla" pappa inte är så rolig att hänga ihop med så jag får roa mig på baksidan...



Men nu ska jag först dra i mig föda sen ta mig till jobbet.

Önskar alla en underbart fin lördag. Efter jobbet blir det att trampa hem fort sen in till mamma få god mat och fira henne. Mors dag firar vi i dagarna 2 så man får dela på firandet...



- Kram på er alla -






Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards