•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Michael - 3 juni 2010 16:25







Ja man får skylla sig själv som åker bil med armen

hängande utanför som en "raggar-look-alike"

för då blir man oftast rostad på högerarmen.



Klev precis ur duschen och kommer troligen

kliva in i den igen innan sängen.

Har varit ute på förmiddan och fiskat med sambon.

Gick segrande hem med 7 abborrar mot sambons 5.

Ja sen ska jag medge att hon fick den största på 2 hekto...



Fiskade och käkade kycklingfiléer och njöt av solen.

Ikväll blir det korv stroganoff hör och häpna.

Orkar inte äta mer grillat på ett tag och frysen är

som vi säger här "Knök Full" så den måste tömmas lite.



Men nu mina vänner ska jag Facebook(a) ! ! !

Av Michael - 3 juni 2010 08:48






Bara kasta i sig maten sen göra

klart fiskegrejorna och ut i naturen.

Sambon metar och jag spinnfiskar.



Delar grillad kyckling och bara kopplar av medans

ungarna är i skolan.


Önskar mig själv ett riktigt "Skétfêskê" idag

så kanske de går vägen...



Ha en underbar dag mina vänner...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards