•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Michael - 4 juni 2010 19:27







Tomtens lyckliga dar...



Börjar känna mig bättre allt eftersom dagen rullat på.

Planerat nya rabatter och stakat ut med plattorna

var och hur det kommer att se ut.



Har bestämt mig för att bygga ut en aning mer

än vad jag frågade sambon om innan hon

åkte till jobbet i middags så nu hänger mitt liv

på en skör tråd gissar jag...


  



Nej jag tror det blir bra.

Frågan är vad jag ska fylla de nya rabatterna med.

Antingen buskar som kanske kan stoppa Leo från att

hoppa upp på staketet.



Eller så planterar jag massa perenna växter

eller något annat förtjusande.

Efter Botaniska Trädgården så ville man

ha med sig massa växter hem men jag föll för

en speciell blomma.

Ska söka efter en Röd Eld Akleja...



Men nu ska jag greppa zappen och kasta mig i soffan en stund...

Av Michael - 4 juni 2010 11:07






Denna dagaen går i slow motion.


Varit vaken sen 7 och fortfarande efter 4 timmar

har jag inte gjort mer än ätit frukost och halvslumrat

till flera gånger i soffan.



Halv storm ute men ändå +15 i skuggan.

Fryser gör jag trots att jag inte satt foten utanför dörren ännu.

Kommer nog vara sån här retsen av dagen

och inte gå ut mer än nödvändigt gissar jag.



Hoppas detta tillstånd går vidare för så här vill jag inte

spendera min semester på några villkor.


Håller tummarna för att det går över !

Av Michael - 4 juni 2010 07:22







Nackdelen med att sola sig för röd  antar jag.

Ansiktet var helröd förutom runt ögonen.

Knallröd i nacken, raggarbränna på armarna

men inget alls på benen så jag liknar troligen mer

en polkagris än mig själv skulle jag tro...



Så idag får jag nog låna kläder av min iranska

granne... Ja ni vet, lång pyjamas och turban  och se

ut som en Tuareg så jag kan få en jämnare solbränna

utan solfrossa som jag hade inatt...



Men nu lite frukost och samla kraft.

Har inget planerat idag utan det blir säkert en stillsam

och bara vara dag idag.



Önskar alla en underbar morgon !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards