•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Michael - 6 juni 2010 15:54







Ja varför egentligen ?



Varför måste man skala potatisen ?

Varför kan man inte köpa den färdigskalad ?

Varför har man uppstudsiga barn som avskyr

sina föräldrar när man sätter ner foten och säger NEJ ! ?



Massa frågor egentligen som man själv inte kan finna

bra genomtänkta svar till för man orkar inte.

Som tur är ska jag snart äta mina skalade potatisar

medans barnen ska äta hamburgare...



Gissar att ni spenderar lite mer tid och lyx på er

middag idag och jag skulle säkert gjort det om

hela familjen vore samlade...



Annars är det bra...

Med er med hoppas jag ?



   

Av Michael - 6 juni 2010 10:16






Om bara skallen vore med idag.

Somnade strax efter 3 inatt och vaknade

6 timmar senare vilket var...

Ja jag finner inga ord just nu helt enkelt.



Sveriges Nationaldag !



Sambon ska jobba kväll och här hemma

lär ingen av dom andra vara intresserade av att

fira någonting gissar jag med 99.9% säkerhet.



Dottern somnade väl i samma runda slängar som

mig så hon kommer troligen sova halva dagen vilket är lysande

eftersom det är skola imorgon igen.

Sista veckan för barnen sen avslutning på Fredag.



Hoppas verkligen att dom får samma väder som

vi haft denna härliga vecka.



Önskar er ett härligt nationaldagsfirande...

Nu ska jag ta frukost !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards