•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Michael - 10 juni 2010 18:32







Har sökt en skiva som släpptes i butik

19:e Maj och visst den finns i butik men va

f-n jag vill inte betala 170:- för en skiva...



Kan ha mycket roligare för de pengarna.

Skulle jag vilja köpa säg 10 cd skivor skulle det

kosta mig en smärre förmögenhet.



Men det blir till att bita i det sura äpplet

och hoppas att den snart släpps.


- BODYWORK/SUMMER EDITION -


Visst finns det andra skivor jag också vill ha men

just denna är Prio på just nu.



Näää... Bara att torka snoret och gå vidare...


  

Av Michael - 10 juni 2010 11:29







Händer ju ingenting här hemma...



Sonen ligger i soffan, sambon stensover i sängen

och jag ja sitter här och försöker komma fram till en mening

med livet just idag men jag orkar knappt tänka.



Ska försöka samla lite kraft utomhus.

Alltid uppiggande att se hur trädgården växer och frodas.

Sen har man aldrig dött av frisk luft heller för den delen.




Hoppas ni har det gott mina vänner & läsare...

(smyger ut)


  

Av Michael - 10 juni 2010 07:38







Svårt att somna inatt !



Vaknade 07 och förstod inte riktigt vad som händer.

Sonen var inte att tänka på att dra upp så som han hostat

och snorat under natten. Han kommer bara skickas hem av

läraren direkt för dom tror han kan smitta de andra barnen...



Vet inte hur jag ska komma in i matchen idag men jag börjar

med att äta frukost, promenera Leo sen duscha

och hoppas att detta hjälper mig lite.



Önskar er alla en underbar morgon !


    

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards