•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Michael - 17 juni 2010 23:07







Va jag är helt tappad bakom en vagn.



Måste vara så när skallen slutar tänka.

Tog nyss en promenad och väl medveten om

att min högra arm smärtar vid fel belastning eller

om jag rör den i fel läge. Varför glömmer jag av detta

när jag plockar upp en pinne och kastar den med full kraft

så Leo får springa efter den.



Tur ingen var ute för jag skrek högt.

Så högt att Leo stannade till och kom av sig.

Det var minst sagt en olustig känsla jag INTE

vill vara med om igen så nu ska jag banne mig

vila upp denna arm så jag kan köra på igen för

fullt måndag morgon...



Jag är som talessättet:


" Jag är inte dum, Jag har bara otur när jag tänker "



Nu tänker jag inte skriva mer utan bara

snurra runt en stund innan sängen.

Känns som det är det enda säkra stället för mig...



God Natt Mina vänner


  

Av Michael - 17 juni 2010 20:50







Att få ner mat i magen.



Inte varit så hungrig eftersom skallen bråkat.

Men drack massa vatten sen cyklade jag till affären.

Fått i mig grillad kyckling och lite potatissallad.

Barnen ville ha Billy´s så de fick dom.



Resten av kvällen kommer vara stillsam.

Borde egentligen vattna så det är nog den

enda ansträngning jag åtar mig sen sjunker jag

ner antingen i soffan eller sängen med filmer...



- Lyfter rumpan -

Av Michael - 17 juni 2010 19:50






Så lämnar skinnet mer och mer min kropp

som om en orm ömsar. Sveda på bröstet efter gårdagens

solande men det lever jag med utan problem.

En mycket god vän till mig har idag solat hela dagen

och jag gissar att hon kommer se mer eller mindre ut

som en rostig spik... *fniss*



Ska försöka sola lite själv imorgon så jag

kan bibehålla lite färg på kroppen.

Vill ju se ut som jag haft lite tid spenderad

utomhus så kunderna på jobbet ser att man

haft en hyfsad semester...



Ska försöka få lite föda i kroppen !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards