•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Michael - 18 juni 2010 23:14








Är jag just nu...



Pratade nyss med en av kollegorna från jobbet.

Ville kolla upp mitt schema inför måndagen.

Lite besviken för att mina fiskevaror inte dykt upp

som jag beställde för 4 veckor sedan.



Men den goda nyheten var att på hennes

kontor ligger ett brev med en bonus...

Selar ingen roll om de så ligger pengar eller annat

där i för detta hade jag inte räknat med alls.



Kommer ligga sömnlös hela helgen innan jag får veta

vad som döljer sig i brevet. Hinner inte kolla imorgon

för då ska vi fira svämors 60-års dag...



Vad kan det innehålla tro... ?



Önskar God Natt !

Av Michael - 18 juni 2010 17:07






Kvällen med stormsteg.



Sambon ska jobba natt igen och då blir det till

att krypa ner ensam igen eller så kryper sonen ner

i sambons säng där han som alltid somnar direkt

utan att se film eller något gnällande...



Precis haft en lyxmiddag ifrån McDonalds !

QP + Meny & 2 stycken Rosa Coca Cola glas...



Inte en aning om vad jag ska göra resten av dagen.

Orkar inte se film eller skapa en film heller för den delen.

Kanske skulle be sambon tuta in till Hemmakväll...



Får be snällt innan hon ska sova !

Av Michael - 18 juni 2010 12:54






Sägs att en stadig frukost gör att man står

sig långt in på dagen och piggar upp.

Vaknade 8 åt frukost runt 9 och nu är

jag som en zombie sitter och gnuggar ögonen

och gäspar konstant.



Efter frukosten tog jag med mig MP3 spelaren

och la mig ute i solskenet som växlade med molnighet.

Ganska skönt med sån väderlek för man hinner svalna

en stund mellan solandet.



Ligga i solskenet efter frukosten och kramas

med Leo var en ganska bra start på dagen erkänns.

Frågan är hur resten av dagen ska spenderas.

Imorgon är det 60-års kalas för svärmor

så jag bör kanske inte vara vaken halva natten...



Maila jobbet sen söka efter solen...



  



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards