•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Michael - 22 juni 2010 21:15







Mellan mina måltider...



Ja ni som lyckats är jätteduktiga och är glada för er skull.

Men vill försöka finna mina begränsningar.

Måste hitta ett sätt att sätta stopp.



Visst kommer jag kunna göra allt detta en dag.

Försöker varje dag och vissa saker går bättre.

Kommer aldrig använda mig av viktväktare, eller

annan dryck som fler använder för det funkar inte bra med

min diabetes har jag varit förvarnad om så

där sparar jag massa pengar...



Ska smälta maten lite innan sängen...

Allt närmare nu ;o)

Av Michael - 22 juni 2010 08:35






Kan lika väl blogga under tiden mp3 spelaren fylls på med

ny snabb cykelmusik.

Hinner oftast höra 3-4 låtar innan jag är framme men

det kan jag leva med eller cykla saktare.



Inne på andra dagen och även idag har jag med mig lite mat.

Nyttig mat dessutom, kan detta vara bra eller ?

Igår var det potatisgratäng med fläskytterfilé

och en stor burk med sallad.



Idag är det grönsallad, tomat, majs och tonfisk.

Tänkte cykla förbi ICA och köpa lite

Ciabatta eller minibaugette som utfyllnad.

Har ju bara 30 minuter på mig att luncha

så man får utnyttja tiden maximalt...



Jaha då var spelaren laddad.

Dags att putta på dottern och tala om vad som gäller.

Ha en underbar dag alla så hörs vi säkert

senare ikväll om Gud vill...


(som om han får bestämma det)


  


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards