•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Michael - 23 juni 2010 23:48






Hmmmm...



Jaja det löser sig nog.  

 


Hinner med en snabblogg innan ögonen sluter sig.

Massa jobb idag med och det har inte funnits tillräckligt

med tid till allt och som slutet på all

kom en leverantör på besök 1 dag för tidigt.



Paniken svepte in för jag vill gärna vara förberedd

och inte springa som en yr tomte som inte vet

vad jag håller på med.



Men jag fick köpt det jag skulle sen får jag hoppas

att jag inte spårat ut totalt...


Halvslumrat i soffan sen jag kom hem och tror

banne mig jag somna till med.

Ska nog sluta skriva för det är jobbigt att

korrigera mig själv hela tiden vid varje mening.



Trötthet ?



Jag lyssnar på JB och säger Godnatt !


  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards