•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Michael - 25 juni 2010 21:18







Men vem fan gav dig rätten att

håna mig för det så finkänslig som du

verkar vara och som gömmer dig

utan mail eller annat som

identifierar dig...



Hjärtligt Välkommen igen...

Har ju ditt ip-nummer och det

kan man ju ha roligt med om

du har lust att trappa

upp dina underbara svidande



KOMMENTARER !!!



Man undrar hur folk är skapta ibland...

Av Michael - 25 juni 2010 18:14







Som sagt ingen sill eller nubbe för min del.

Inte ens öl eller vin utan massa, ja verkligen

massa mat och coca cola light.


Menyn


  • Potatis
  • Bullens Pilsnerkorv
  • Köttbullar
  • Painriche
  • Isbergssallad med tomat och majs...
  • Majskolv

Efter allt detta vart det Jordgôbber & Grädde...

Är så otroligt mätt att jag lär stå mig till morgondagen då min

far ska bjuda oss på köttfärssås och det är inte fy skam.



Hoppas ni haft en lika trevlig dag och fortsätter att ha...

Ska smälta maten på sängen och kanske zappa lite

VM fotboll...



- BAMSEKRAM -



 

Av Michael - 25 juni 2010 15:07







Sill & Nubbe för denna tråkiga gubbe.

Men väl dock annat smått och gott.

Massa god mat, jordgubbar sen avslutar

jag förhoppningsvis dagen med en film

tillsammans med barnen...


- Farsan -


Tänkte jag att vi skulle se för den köpte

jag idag när ja va ute och shoppa mat.

Dags att traska över till mina föräldrar...


HA NU EN RIKTIGT SKÖN DAG ! ! !

Av Michael - 25 juni 2010 11:41







EN RIKTIGT VARM  TREVLIG


&


UNDERBAR MIDSOMMAR...






Små grodorna, små grodorna
är lustiga att se.
Små grodorna, små grodorna
är lustiga att se.
Ej öron, ej öron,
ej svansar hava de!
Ej öron, ej öron,
ej svansar hava de!
Ko-ack-ack-a, ko-ack-ack-a,
Ko-ack-ack-ack-ack-a.
Ko-ack-ack-a, ko-ack-ack-a,
Ko-ack-ack-ack-ack-a.



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards