•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Michael - 26 juni 2010 21:46






Dottern ska ju som sagt sova i tält.

Hennes kompisar planerar att spöka för dom.

Jag ska tydligen vara syndabocken som ska

meddela var dom befinner sig och vad dom gör.



Det finner inte jag någon glädje i direkt.

Jävlig som jag är finner jag säkert en lösning.

Vill inte vara sämre jag utan kanske skrämmer alla 4...



Annars är jag uttråkad till den milda grad.

Inget känns roligt just nu och ingen verkar bry sig

heller för den delen. Ja en del av er som läser men ni förstår

nog att det inte är samma sak.



Jag får väl kasta mig på soffan och glo på film eller nått.

Tiden går sen får man sova bort den största smärtan.

Man inser vad man har när det är borta sägs det och

visst är det sant...



- Jobbigt nu -

Av Michael - 26 juni 2010 17:37







Kall Ramlösa !



Sitta utan tröja i shorts under takfläkten vid datorn

och chilla efter en kort tur till affären.

Dottern ska sova i tält på baksidan med sin kille

som kom med tåget från Kungsbacka...



Var tvungen att proviantera så dom får mat i sig.

Men mest införskaffade jag mig Livets Nektar...

Middag åt jag och sonen hos mina föräldrar idag.

Vi fick köttfärssås och spagetti vilket rann ner lätt men

tog inte mycket för jag vart stoppmätt direkt.



Vill ju inte reta upp ULLA mera så jag fick sluta

äta annars blir hon så stött.

Så kan vi inte ha det eller hur...?



Away From Keyboard !

Av Michael - 26 juni 2010 12:51






Vill jag ha hem nu...



Önskar jag hade hjälp med att släpa hem den

så den fick ett välbehövligt bad.

Måste högtrycka den först och göra den ren.



Kostar mig 200:-

och jag vill ut med den nu eller

kanske nästa vecka när varken

sambo eller barn är hemma...


*SUCK*



Var man tillbaka i träsket igen...

Går ner och dränker mina sorger i Pepsi Max.

Gudarnas Nektar...


Ciao !

Av Michael - 26 juni 2010 11:45







Vart en lång överskrift...



Vilken natt det blev.

Somnade runt 3 inatt utav att jag var

mer uttråkad än trött.



Vaknade till igen runt 5 av att sonen höll på med

något men jag kunde aldrig riktigt säga vad.

Jag frågade han va han gjord uppe när han stod i min

dörröppning och såg ut som 7 svåra år & 1 nödår...



- Jag har spytt !


Kastade mig ur sängen och fick se hela dörröppningen

nerspydd så det vara att torka upp och moppa.

Han gick och la sig igen och jag hann mer eller mindre ge han

vatten sen somnade han utmattad runt 6...



Han vaknade runt halv 11 och sa att han mår

bra igen men vill att han ska behålla frukosten innan

jag släpper ut han bland andra människor.



Själv mår jag sådär i magen.

Om det beror på yttre omständigheter

eller sömnbrist vet jag inte men har ännu

inget stoppat i magen utan jag kör lite safe just nu.



Ska ta mig en Nektarin kanske...



-Kram-

Av Michael - 26 juni 2010 01:23







Supa skallen i bitar och se vad alla säger man

gått miste om i alla år.

Kanske kommer bli som folk efter en redig fylla.

Supa bort alla hemska minnen, tankar ja sånt som

man helst vill vara av med...



Men så tråkig som jag är tar jag allt de dåliga med mig

och skiter i att dricka. Aldrig rört en droppe i hela mitt

40-åriga liv och kommer aldrig göra heller.

Tänk va mycket skit man slipper då.


  • Slipper köpa skiten.
  • Slipper dricka skiten.
  • Slipper spy upp skiten (bortkastade pengar)
  • Slipper världens huvudvärk (har jag ändå)
  • Slipper ha ågren dagen efter.
  • Slipper hinka massa vatten, mjölk, juice.
  • Slipper förklara allt idiotiskt som glidit ur munnen....

Ja ni ser vad förståndig man är egentligen.

Men jag ser inte ner på andra som vill dricka för det så

länge som dom respekterar att jag inte vill dricka...



- RESPEKT -

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards