•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under juni 2010

Av Michael - 3 juni 2010 08:48






Bara kasta i sig maten sen göra

klart fiskegrejorna och ut i naturen.

Sambon metar och jag spinnfiskar.



Delar grillad kyckling och bara kopplar av medans

ungarna är i skolan.


Önskar mig själv ett riktigt "Skétfêskê" idag

så kanske de går vägen...



Ha en underbar dag mina vänner...

Av Michael - 2 juni 2010 18:16







Tog tid att komma iväg imorse och tog

längre tid att först hitta fram sen hitta en

parkering som gärna hade längre tillstånd

än just de 2 timmar vi hade på oss.



Fick som tur var inga böter.

Hade strålande väder när vi vaknade imorse.

+19.6 grader på skuggsidan och i solen var det gassande.

Äggmackorna var med och räkmacka köpte vi.



Massa underbara växter, träd och buskar.

Hade nog kunnat stanna ett par dagar till men.....

Tomten var i sitt rätta element och fotade egentligen

för lite men värmen tog bort lusten en aning.



För er som har mig på Facebook kan se fotona där

eller via denna länk:


-= BOTANISKA SIDAN =-



Efter att vi precis intagit räkmackan och var på väg till

bilen fick jag ett samtal av en underbart trevlig person.

Hon ville skänka mig sina saker hon inte ville ha eftersom

hon har numera bosatt sig i Norge.

Berättade lite snabbt var det var och jag hade INTE

förberett mig på vad som fanns på altanen

när vi kom hem kan jag medge...



Var som att gå in i en leksaksbutik för vuxna.

BIG SMILE

Sen ner och rota i massa trevliga saker.

TACK SNÄLLA GUNILLA ! ! !

  


Nu ska jag duscha !

Av Michael - 1 juni 2010 08:01






Nätterna börjar bli varmare.

Får mig att önska jag hade en takfläkt i sovrummet.

Räckte inte med att ha fönstret öppet så nu får

jag börja fundera starkt på detta inköp.


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards