•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Michael - 24 juli 2010 19:51







Många har försökt avstyra det hela.

Många har sagt att det är ingen idé...

Bara slöseri med tid, inget att se fram emot.



Antingen lyssnar man på rösterna

eller så bildar man sig en egen uppfattning.

Jag gör oftast motsatsen till vad jag är tillsagd.

Inget min mamma gillade under barndomen...



Nu när jag är äldre förstår jag varför håret blev gråare.

Jag är vid den punkten själv och bör kanske färga bort

så jag slipper se de men jag rakar bort de istället.

Ska snart till frisören sen ska jag ta tag i problemet

som har gnagt i min benmärg hela tiden...



Pöss !

Av Michael - 24 juli 2010 15:51







Man kände sig lite så vid återvinningsstationen.

Hela bilen full med påsar som skulle tömmas.

Var lite olydig dock eftersom containern med

plast var så packad att man inte fick in något

gjorde att jag inte ville åka runt stan och

leta efter en tom utan sonika ställde påsarna bakom

denna container...


FY SKÄMS !!!



Sen åkte vi till ICA Kvantum för att handla

saker till middagen.

Nu sitter jag här och berättar om min gråa trista

vardag och hoppas att någon vill läsa...



Kram

Av Michael - 24 juli 2010 12:54








Suttit en stund nu och dunkat Youtube.

Slut emd det för nu ska vi fylla bilen

med skräp sen åka till återvinningen.



Sen ska vi handla lite innan jag ska göra

middagen...


På Menyn !


Ugnsbakad Falukorv


Kanske någon dessert.


Ciao alla...


  




Av Michael - 24 juli 2010 12:01







Borde vara en underbar låt att spela

för min vän Catarina som håller på med

att flytta dörr i dörr till sin nya

lägenhet så jag gör väl det för

din skull vännen... :)


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards