•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Michael - 26 juli 2010 20:33







I fisketarmen just nu...

Man blir ju inte av med känslan heller

när man jobbar direkt.



Kunderna shoppar som galningar

och fisketips, platser strömmar ut  ur

munnen hela tiden...



Enda stunderna i livet jag önskar jag hade

körkort så jag kunde komma iväg.

Av Michael - 26 juli 2010 19:58








Var hemma hos mig nyss.

Eller nyss kanske var fel uttryck.

Jag kom hem, klev in i badrummet, klipptes

sen duscha svalt och anslöt mig på altanen

och intog en underbar måltid.


Grillade skinkskivor och pommes.

Desserten bestod av en grillad majskolv.



Nu ska jag bara bädda rent och invänta

John Blund efter promenaden med

Leo sen är kvällen fullbordad för min del.



Glömde...


Ska ju kolla på roomservice först.

Av Michael - 26 juli 2010 08:17







Mot att gå upp imorse...



Tog emot så fruktansvärt och jag låg kvar

några extra minuter för att känna efter.

Sen insåg jag att det var ingen idé att leta fel för

det finns inga...



Klart jag har mina brister men inga som skulle

kunna förhindra mig från att cykla till jobbet.

Hoppas denna dag bara rullar förbi så jag kan komma

hem igen, äta god middag, kolla roomservice

sen efter en skön dusch, renbäddad säng bara

sluta ögonen och ladda om batterierna...



Dessa 3 dagar som jag skulle ladda om

blev inte riktigt som jag hade hoppats på

men bara att börja om från början...



Önskar er alla en underbar morgon

& en ny fräsch vecka...



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards