•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Michael - 29 juli 2010 20:16







På vår fjärrkontroll till tv:n i sovrummet.

Inte fel på batterierna utan glapp någonstans.

Glad ingen ser hur man ligger i sängen och

viftar med armen för att skaka liv i kontrollen.



Slår på bettariluckan trots att jag vet det

inte ligger ett fel där...

(tror jag)

Funderar starkt på att inskaffa en

ny universalkontroll för detta

gör mig vansinnig...



Så nu fick ja avreagera mig lite till...

Av Michael - 29 juli 2010 19:18







Ganska bra dag om man bortser från morgonen.

Tog fart igen runt lunch.

Har varit slutkörd i kroppen av någon märklig

anledning sen efter maten idag tog jag en mycket kort

promenad för att rensa tankar och ersätta

gammalt syre med nytt...



Gick inget vidare eftersom det har spöregnat

så gott som hela dagen.

Men man piggnade till lite och visst är det underbart med

strilande sommarregn som svalkar...



På tal om svalka...

Sitter och njuter under takfäkten.

Smälter maten och ska snart se lite tv

innan jag slocknar...

Av Michael - 29 juli 2010 07:15







Kanske blir det bättre eller så går det

käpprätt åt h-vete men som det verkar nu

känns det en aning bättre...



Bort med det gamla tradiga sättet

och in med det nya.

Mer tid för annat och kanske

blir hälsan mindre lidande...



Hoppas jag inte sätter massa

konstiga tankar i er skalle men var

säker på att jag vet vad som gäller och vad som

ska prioriteras för mitt egna välbefinnande...



Dags för lite frukost sen cykla till jobbet.

Hoppas bara jag hinner innan himlen öppnar sig.

Har min regnjacka på jobbet dumt nog...


  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards