•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Michael - 30 juli 2010 20:00







Musiken flödar ur högtalarna...

Jag får en högre puls, dunkandet från högtalarna som spelar:

Summer Dance Mania 2010 ger mig mer än alkohol eller sex...

Njaaa, sex är nog lite skönare men det ligger jämsides

skulle jag vilja tillägga....



Musiken får mig gladare.

Svårt att sitta still och man snurrar i stolen

som om man vore på Liseberg.

Hävdar fortfarande att jag var en DJ i mitt förra liv.



Synd att jag inte tog upp yrket i detta livet med för jag verkligen ÄLSKAR musiken och gjort sen barnsben.

Egentligen en allätare men viss musik sätter sig mer än annat.



- Svårt att sitta still -

Av Michael - 30 juli 2010 07:10










Ett ganska passande ord just nu...

Glömde att gå ut med Leo och kom på det vid 23-tiden.

Fick snällt dra på mig en hoodie, shorts och foppa tofflor och

fälla upp paraplyet sen plaska ut. Efter 5 minuter så Leo ut som han släpats

genom just en "car wash" dyngsur, fluffig och ville bara komma hem.



Har regnat konstant hela natten och jag skulle inte bli förvånad

om det blir till att paddla kanot till jobbet idag.

Man ser framför sig bilderna från uppåt i landet där bilar är täckta

till sin halva storlek och en bild som mest etsat sig fast på näthinnan

var en campare som låg i uppblåsbar båt och en grill bredvid sig

utanför tältet...



Hoppas verkligen familjen slipper sånt väder när dom ska

till Legoland nästa helg. Man sover inget vidare när

regnet vräker ner och trots att man är torr så känns allt annat fuktigt

och man blir fort kall och förmodligen genomförkyld...



Men ska inte gå händelsen i förväg.

Ska nu vandra vidare med frukost sen ta mig till

jobbet innan en kort ledighet.



Ha en bra dag alla !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards