•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Michael - 31 juli 2010 22:06






Skitfilmer å tv.

Inga bra filmer hemma heller.

Ungarna ser på Family Guy maraton.

Sambon sitter med massa papper och fixar.



Underbart mysig lördag...

Äsch orka skriva mer.

Av Michael - 31 juli 2010 20:35





Om man som jag har videokamera.

Om man som jag vill föra över filmen

till dator sen bränna till dvd.

Ja då köper man detta.



VIDEOGRABBER



Jag ska köpa den imorgon utan tvekan.

Verkligen värt 199:-

Av Michael - 31 juli 2010 20:22






Den varade inte länge men tillräckligt nära.

Tankarna fanns att skapa ett underbart landskap.

Ett eget utopi under vatten.



Tyvärr såldes det akvarium som jag skulle få av en vänlig person.

Inte hennes fel så nu får man helt enkelt drömma vidare eller

mer eller mindre släppa detta och gå vidare.

Skapat mig så många "Back To Nature" väggar i mina tankar nu

så det är fullt...



Har verkligen inte råd att köpa mig ett 300 L akvarium

för dom kostar skjortan och den vill ja hellre ha på kroppen.

Jaja... bara att gå vidare i livet, kanske va lika bra de som skedde...


Hooj !

Av Michael - 31 juli 2010 20:11







Varför gör man burken till

makrill i tomatsås så förbannat liten ?

Vist man kan äta den på macka och då

räcker en till kanske max 2 mackor.



Man kan äta den med gaffel och det

räcker med 2-3 tuggor sen tar den slut.

Fruktansvärt gott är det men jag vill

ha en STÖRRE burk...

Av Michael - 31 juli 2010 12:32






Och jag har fortfarande inte gjort något matnyttigt.

Dottern inte vaken, sonen ligger i soffan och sambon...

Ja hon är ett helt eget kapitel så henne lämnar vi ifred tills

hon kommit ikapp dagen...

Ho ska vi släppa till COOP med sin mormor och lugnet kommer

lägga sig över vårat lilla samhälle...



Gissa va smisk och gliringar jag fick när hon stod bredvid och läste.

- Va fan skriver du ?

- Sudda...

- Va elak du är...



Skrek hon med glimten i ögat och JB hängandes under ögonlocken

efter knappt 3 timmars sömn och nattarbete...

Bäst att låta henne vara nu en stund och koncentrera mig på annat.



Har ett högre mål nu som jag inte vill ge mig in på.

Väcka min dotter som varit vaken halva natten som vanligt.

Hon har 1000 ursäkter för att stänga av sin dator...

Addera sen 1.000.000 ursäkter för att INTE stänga av mobilen som glöder

varm varje natt. Hon köpte ny mobil som garantin inte på

långa vägar gått ut och hon har redan bytt ut knappsatsen p.g.a

UTSLITNING !!!


Over and Out !

Av Michael - 31 juli 2010 10:24







Denna produkt ?

(Riktad till kvinnor)




Av Michael - 31 juli 2010 10:10






JAG SKA INTE


SLUTA BLOGGA !


TACK FÖR VISAD OMTANKE...

Av Michael - 31 juli 2010 09:10







För denna månad då...

Gårdagen vart en katastrof i form av sovande.

Skulle krypa ner i soffan och somna till något sevärt.

Vi har ju våra betalkanaler i boxen nere så alltså ett större utbud.

Det jobbigaste var att bestämma vad jag skulle se. Somnade

dock till slut men stördes åtskilliga gånger av att tv:n som vanligt

får sina berömda frispel...



Något är allvarligt fel för även om ljudet är avstängt så sprakar det

till i högtalarna. Man kan få hjärtstopp för mindre och än värre när man somnat. Studsa till några gånger och insåg sen att sängen blir nog en bättre

tillflyktsort att sova på så jag fick snällt krypa upp för trappan.



Guud va långtradig jag är !

Frukost...



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards