•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Michael - 8 augusti 2010 20:15







Fick jag rapport om.

Hela 7 timmar (kanske mer) har dom varit inne

på Legoland idag så jag gissa att benen var

redigt trötta och att dom somnar gott inatt.



Hoppas dom haft gott väder för det fick

jag aldrig veta och glömde väl att

fråga med så jag får skylla mig själv.



Om man kanske skulle fixa film att somna till.

Får leta igenom de nya och se vart jag hamnar.

Finns så många jag vill se just nu men det lär dröja

ett tag till innan dom kommer ut tyvärr...

Av Michael - 8 augusti 2010 13:00







Ser varje dag gubbar i 50-års åldern som

cyklar runt och samlar pant.

Inte funderat på att skaffa sig ett jobb ?



Visst är det snällt att dom håller Sverige rent

helt gratis men HALLÅ !

Måste vi skräpa ner mer för att dom ska hålla sig flytande ?



Sorry... inte min dag idag !

Av Michael - 8 augusti 2010 01:02







Känns verkligen så.

Trött hela dagen och blir inte

direkt piggare heller. Men på något sätt

blir jag envisare ju mer klockan går och nu har den

lyckats hamna på över 1...



Tror de mest beror på ensamheten.

Vill inte ligga där själv och lyssna på tystnaden.

Visst är det skönt vissa stunder under dagen men när kvällen

trillar in över tröskeln så känns tystnaden mer som en börda.



Ska väl försöka krypa ner och få blunda lite.

Blir nog så att jag fortsätter att städa lite sen

äta middag i ensamheten och vem vet, kanske sker något

roligt under dagen men inget jag vet...



Kan vara roligt med ovisshet ibland med.

Hoppas och håller tummarna...



Sleep Tight därute !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards