•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Michael - 9 augusti 2010 22:11







Familjen ville komma hem tidigare tydligen.

Hann komma hem från jobbet, putta ut hunden

i ösregnet då telefonen ringde.



- Hej va gör du ?

- Brottas med hunden (mötte annan hund)

- Vart ska ni sova i Danmark ?

- Inte Danmark för vi är i Sverige...



Förvånad men tänkte dom kanske skulle

till Varberg eller Liseberg på hemvägen.

Visade sig att jag blåstes redigt.

När samtalet kom var dom redan i Göteborg.



Lite chockad vart jag när ringklockan gick igång

med en energisk fart (dottern)

sen kom ett skrikande utan dess like...



Nu är alla hemma och dom är trötta.

Jag med och jag slipper sova ensam igen.

Har ju haft Leo men den saten pratar ju inte...



Godnatt !

Av Michael - 9 augusti 2010 20:11







Cyklar till jobbet förra veckan med regnjacka.

Låer den hånga kvar några dagar för den

kanske kan användas igen...



Som idag då regnet vräkte ner.

Jackan på men vad har man glömt ?

Jo regnbyxorna såklart så när man kommer

hem är jag dyngsur in till benmärgen i skrevet för

shortsen sög åt sig varje droppe som jackan släppte ifrån sig.



Ingen idé att byta när man kom hem utan bara koppla

hunden som inte varit ute sen 9 imorse.

Middag i magen och nu ska jag slappa...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards