•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Michael - 30 augusti 2010 20:48







Härligt att vara tillbaka på jobbet.

Hjärnan och själen ansåg detta men kroppen

ville inte alls vara med på samma sida.



Bultande värk i tinningen nästan hela dagen

och feber senare under eftermiddagen.

Tur man har förstående arbetskollegor och chef

som accepterar att man 2-3 minuter slår av på

takten så att kroppen kan återhämta sig...



Morgondagen kvar sen ledig onsdag

och det ska verkligen bli så skönt att

få en dag att koppla av på...

Barnen i skolan så det är bara jag och hunden

hemma.


- STILLHET -


 

Av Michael - 30 augusti 2010 07:35






När klockan ringer 7 !



Vaknar till med ett ryck och har inte en aning

om vart jag befinner mig. Jag får tyst på oljudet

sen somnar jag om i ungefär 9 minuter.

Då kommer oljudet igen och jag inser att nu

är det dags att ta sig ur sängen...



Med bultande värk i pannan staplar

jag ur sängen och försöker finna

mig själv, först via toa sen hit till datorn.



Näää...

Det får nog bli lite frukost.

Kanske vaknar man till och blir som

en hel människa igen och orkar med denna dag.



Hoppas ni får en bra start på veckan.

Tänk på att det snart är helg igen...


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards